Antonioli!




Varit i Milano i 13 dagar för att hälsa på mina vänner innan jul och dels för att göra färdigt min utbildning. Det blev många promenader, aperitivos och alcoholfria drinkar för min del!
Men måste bara dela med mig för jag har hittat min favorit butik i Milano lite dyrt men man hittar garanterat något snyggt,
vill man vara fin får man juh lida pin eller vad säger ni?
Köpte i alla fall en skit snygg Jeans skjorta som inte finns med på hemsidan så här får ni ett litet sneak peak.


Jeans skjorta 233 euro fick 30% discount så 160 euro betalade jag.


Butiken heter Antonioli och hemsidan :

www.antonioli.eu






Sen hittade jag en skit snygg väska dessutom :

Big tubolar bag with shoulder belt

Composition : 100% Leather

€ 230,42







Hittade en jätte snygg stickad cardigan ovanlig från dem andra jag sett riktigt Het!





Dries Van Noten

Cardigan

price :
€  365







Dani®






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0