INREDNING!




Det finns två som jag tror alla har som favoriter idag.
Den första är "IEMS" , dem har skit snygg inredning , både i neutrala och starka färger för jag klarar inte av det svenska:  grått, vitt, svart. Vi behöver lite färg!


Tog ett kort i butiken för att visa deras stilfulla inredning
!




Snygga färger i kontrast Guld , Bronze , svart är alltid snyggast!På andra sidan hade dem inredning i svart med limegrönt men hann inte ta ett kort!

Dem har tyvärr ingen hemsida utan man får gå in och kika i butiken.





Sen finns juh underbara "Lagerhaus" där jag faktiskt alltid hittar något jag vill ha, köpte en present till morsan till hennes blåa kakel badrum
.




Dem kostar 59 kr på Bolagret, på iems kostar dem ca 149 kr


Lagerhaus har en hemsida!



www.lagerhaus.se









Googlade lite och hittade en ganska bra onlineshop för hemindredning med ganska intressanta saker som denna pallen som jag föll för.


  • StiffPuff 1750 kr






Dessa kuddar är juh en snygg detalj i soffan!

  • Spring Dear 649 kr










www.formodesign.com






Sen har vi bolagret som oxå har snygga detaljer!


Som denna Stolen oh jag vill ha den nu, kostar 1999 kr.





www.bolagret.se




Dani®





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0