Introduction!

DND Collection står för mitt namn Daniel Natanael Djemal...Är utbildad Designer både i sverige under gymnasiet då jag läste mode design. Efter gymnasiet studerade jag på en privat skola (IED MODALAB) i Milano under 3 år för att lära mig att  rita och skapa kreationer samt sätta ihopp en kollektion!
Denna blogg är enbart skapad av mig själv för att lägga upp bilder,inspiration, modebilder (egna plagg), ideer,photoshoots (egna), tips på modekläder och tips på affärer i milano och i sverige.
Vad som änn ploppar upp så är det deffinitivt mode!


Hoppas ni har kul och stay hard play hard...fashion is a game!

En bild med sanna ord...som sagt fashion is a game!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0