REA!




Jag fattar inte hysteriet bakom rean, man går bland människor som bara är allmänt jobbiga och stressar som dårar. Drar och skriker vad vet jag!

Varje år är det samma sak, detta året tänkte jag men nu måste jag ut, bara att  ta på mig ipoden och dra ut.
Jag hittade ingenting av min besvikelse och av det jag hittade fanns det bara S eller XL inte medium kul!
Så jag gick in på nk och köpte något som inte var på rean mohahaha!Fyndigt va!:D
Köpte denna snygga stickade tröjan från Diesel 100% Wool  för 1300 kr då  jag tycker att knittwear är något man alltid kan lägga ner en extra slant på om det inte är en tyglapp.



1 - Tröja stickad 100% Ull - 1300 kr










2 -
Hm Tröja Randigt stickat i svart randigt 63% wool, 17%mohair 11%polyamide och 9% Acrylic.



Liknande tröja fast randigt men oxå väldigt tunn, på Hm i Milano för 30 euro bara!Fast hittade den bara i en utav alla butiker men nu e den slut!








Dani®







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0