BAD-HAIR-DAY?




Hårfrisyr?

Mode nyheterna 2009 när det gäller men och hår är inget nytt gällande min åsikt i alla fall:
"Out with the new, in with the old, eller åtminstonne en gammal hår style med en ny tvist" .
Lite brat södermalm look a like,ruffsit och håret framåt  då jag tänker på dem här skådespelarna i dem svarvita filmerna som alltid hade backslick åt sidan.
Mitt tips är vell att du letar efter din egna inspiration/kändis något gammalt fast förvräng det till det nya, kreativitet och mod behövs!




Men det nya modet går in i två olika kategorier :


  • Skolpojke
  • Rockare




Bottega Veneta Men's Spring-Summer 2009





Ja denna show bjuder på ett smak prov av 2009, olika längder,kort bak och på sidorna.
Gillar personligen frisyren till vänster mer.




Jil Sander´s Spring and summer 2009




En kortare version av vad bratsen i stockholm brukar ha! Tycker denna är mycket snyggare.
Passar personligen inte mig men dem som matchar handen i hansken kan vara nöjda.






Nu är det vell bara hitta rätt frisyr och springa till frisören när man är redo, faktiskt dags för något nytt!



Dani®





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0