MARRAKECHDESIGN!





Jag älskar juh modern svensk stil men också orientalisk style sience Im pretty mixed myself!
Det ligger väl i mitt blod the sences, jag bara älskar stilen schysst och vackert!
Butiken är ganska liten men dem har mkt intressant innehåll, finns i både Göteborg och Malmö.


Hemsida :
www.marrakechdesign.se/


Göteborg 

Kaserntorget 6, 411 18 Göteborg
Tel 031-711 66 40

Öppettider:
måndag-fredag 11.00-18.00, lördag 11.00-15.00



Njut för detta hittar man inte i varje hörn jag ska köpa en hel del till min lya när jag har en!

 

yes det kan man köpa där!

Detta kaklet som badrums golv och svart kakel på väggarna hett!


Dem här snygga lyktorna ger ett riktigt snyggt reflex ljus!

 

 


Dani®





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0