WHYRED-09/MENS COLLECTION!




Whyred - 09 - Menswear


JA nu har mode veckorna varit igång för männen och nya mode trenderna som faktiskt bara lyser upp hela branschen!
VI har länge väntat på bra kollektioner för män som det är väldigt lite av i butikerna till skillnad från kvinnornas kläder.
Men nu börjar det likna nått för "WHYRED" bjuder på en riktigt fin uppklädd men relaxed 80s Kollektion.
Jag älskar denna kollektionen det bästa dem gjort enligt min åsikt, helt min stil!




Concept:
Interlektuell konst och musik scen från New York tidiga 80s som en startpunkt. Inspirationen är en ung David Byrne. En flörtig ungkarls kollektion helt enkelt och det syns väldigt tydligt.

Kollektion:

Knitt, Denim, skjorta, shorts, hoddietröjor, chinos, trench, korta basket liknade jackor, kavaj/jacka.

Färger:
Rött, Biege, pastel blå , mörkblå , turkos, svart , lila, grått ,vitt , havsgrönblå



Allt en ungkarl behöver idag och ett par snygga skor!



www.whyred.com





























Hoppas ni gillar kollektionen tycker den är riktigt fin!En utav deras bästa och väldigt lyckad!





Dani®






Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, jag gillar det! Du har verkligen en stark smak när det kommer till herr-mode. Kan du ge ngra förhands tips till sommaren??



Du nämner innan att du nyss gick ut skolan. Kan du inte lägga upp ngra av dina egna grejer. Vore väldigt inspirerande=)

2009-01-31 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0