Acne 2009 Fall Collection!





Acne Hösten 2009, linjen reflekterar en elegant monokromatisk stil med olik europeisk inflytande helt igenom.
Bas essentiella tyger är presenterade i linjen som inkluderar en bred utmärkt serie av casual stil som flätas samman med en estetisk resande. 
Jag tycker kollektionen är suverän, väldigt stilfull fortfarande manlig, skorna är vell ett nytt concept att få mannen att kanske våga mer, men som vanligt tror jag vi ser det på dem mest trendiga.
Sen kan man mixa denna stil med vilken trend som hellst i mig att den är så vanlig och mörk i skandinavisk stil så det matchar med det mesta!
















Jag diggar acne dem gör alltid något intressant, väldigt vanligt men små detaljer man dras till direkt.
Kollektionen är väldigt höst och det ser väldigt mysigt ut!



Dani®






Kommentarer
Postat av: Ninty

Jag gillar också Acne, de har en massa snygga saker!!

2009-03-16 @ 13:43:28
URL: http://ninty.blogg.se/
Postat av: Ninty

Haha, det är verkligen sjuukt stor skillnad på hur man klär sig här i sverige och i andra länger ja. Ta tyskland och usa till exempel..

2009-03-17 @ 08:36:52
URL: http://ninty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0