LÓfficiel 1000 Modéles!!!





LÓfficiel tror jag kanske många har hört talas om men under min tid i Milano då jag plugga mode/design och skapade mycket kläder. Då var denna magazine till stor hjälp!
Det kom ut en tidning eller två om man hade tur inom varje halvår.

L´officiel har funnits under många år tillbaka och har dem senaste trenderna från Paris, Milano och New york.
Ja dem har ready 2 wear, couture, accecories m.m med alla dem senaste catwalk bilderna.


Här finns alla kollektioner och accecories har dem egna magazine för dessutom.


Kostar runt 15 Euro styck men dem är värda vart enda öre och dem har herrarnas också.
Tack och Lov!


Här får ni smakprover:




I  "L´Officiel"















Accecories












"SHOW DETAILS"



Sen finns det ett magazine vid namnet "Show details" som är rena guld boken för designers och människor som intresserar sig i mode.
Den är lite större också och visa i samma syfte upp collectioner men här visar man i närbild på material och detaljer, därför heter boken show details.
Den är dock dyrare änn Lófficiell och tjockare med mer innehåll.

Så här ser boken ut:






















Dem två bästa tidningarna inom mode som jag hittat så här långt men finns kanske bättre!








Enjoy it fashio should be fun!





Dani®












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0